Marketing internetowy

Ważne aspekty przy projektowaniu sklepów internetowych

By Listopad 22, 2018 Grudzień 14th, 2018 No Comments

Wygląd produktu jest niezmiernie ważny w sprzedaży. Jeżeli – z wyjątkiem specjalistycznego sprzętu będącego elementem składowym – towar wygląda mało estetycznie, istnieją nikłe szanse na to, żeby się sprzedał. Oznacza to, że projekt sklepu internetowego musi być nie tylko dobrze przygotowany technicznie, czyli zapobiegać awariom, ale też dobrze wyglądać. Jeżeli klient nie jest w stanie odnaleźć się na stronie, prowadzi to do zniechęcenia i porzucenia zakupów.

Jeżeli zależy nam na tym, aby pozostał na stronie, powinniśmy zainwestować w dobrego specjalistę. Taki projektant strony internetowej będzie wiedział, jakie bodźce kierują konsumentem w czasie wizyty. Pozwoli mu to zaprojektować witrynę w taki sposób, aby pokierować potencjalnym klientem od produktu do koszyka, a dalej do złożenia zamówienia.

Profesjonalna strona internetowa pozwala wywrzeć odpowiednie wrażenie i pokazać, że dzięki zaangażowaniu w nastrój i dobre samopoczucie klienta, przedsiębiorca docenia jego zainteresowanie i chce zapewnić mu, jak najlepsze warunki do podjęcia decyzji. Jest to jedno z kryteriów, które odróżniają dobrze przygotowaną stronę WWW od takiej, która została wykonana bez odpowiedniego przygotowania i wiedzy. Źle podjęta decyzja odnośnie kluczowych rozwiązań technicznych może doprowadzić do negatywnej opinii i nadszarpnięcia reputacji, która w Internecie jest bardzo trudna do odbudowania. Aby ponownie przekonać do siebie kupującego często trzeba wydać dwa razy więcej, a i wtedy nie zawsze istnieje gwarancja sukcesu.

Lepiej zawczasu zadbać o szczegóły, aby później czerpać korzyści z zadowolenia klientów.

Leave a Reply